مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:202024-01-18بين الملل

رهبر انصارالله یمن: هدف قرار دادن کشتی های دشمن را ادامه می دهیم


«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، در سخنانی گفت «104 روز از جنایت صهیونیست ها علیه مردم فلسطین می گذرد که طی آن دشمن بیش از 2 هزار کشتار و جنایت نسل کشی انجام داد».

- عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، در سخنانی گفت 104 روز از جنایت صهیونیست ها علیه مردم فلسطین می گذرد که طی آن دشمن بیش از 2 هزار کشتار و جنایت نسل کشی انجام داد .

رهبر جنبش انصارالله امروز (پنجشنبه) در سخنانی به آخرین تحولات مربوط به یمن و جنگ غزه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، در سخنانی گفت 104 روز از جنایت صهیونیست ها علیه مردم فلسطین می گذرد که طی آن دشمن بیش از 2 هزار کشتار و جنایت نسل کشی انجام داد .

او گفت: کشورهای اسلامی منطقه نسبت به آنچه که علیه فلسطینی ها روی می دهد کوتاهی می کنند و تمام جهان شاهد مظلومیت و بی عدالتی هایی است که از سوی سازمان ملل، شورای امنیت، سازمان ها و اتحادیه کشورهای عربی نسبت به مردم فلسطین روی می دهد.

رهبر انصارالله یمن عنوان داشت دشمن صهیونیستی تجاوز ناعادلانه ای را اعم از کشتار همه جانبه و جنایت آشکار علیه ملت فلسطین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله یمن: هدف قرار دادن کشتی های دشمن را ادامه می دهیم

رهبر انصارالله یمن: هدف قرار دادن کشتی های دشمن را ادامه می دهیم