مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:102024-01-06سياسي

لزوم بازنگری در خطوط مترو تهران


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مناطق 21،22،5،18 دچار فقر ریلی(مترو) هستند و در بازنگری خطوط جدید به توسعه آینده شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  امروز سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های عمرانی و حمل ونقل منطقه 21 تهران بازدید کرد و در این بازدید میدانی که حدود 5 ساعت به طول انجامید آخرین وضعیت پروژه های منطقه 21 تهران و برنامه های پیش روی این منطقه تشریح شد.

  در ابتدای این برنامه بازدید از زیر گذر فتح باغستان انجام شد و در جریان این بازدید محمدرضا پوریافر شهردار منطقه 21 تهران گفت: احداث این زیرگذر از سال 98 آغاز شده بود و برنامه اولیه ما این است که در بهمن ماه این زیر گذر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پیاده راه های اطراف تونل، سقف و نور باقی مانده است و فاز دوم این پروژه نیز دسترسی هم سطح است که پس از افتتاح این پروژه انجام خواهد شد.

  در ادامه سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به احداث این زیرگذر گفت: دوری کردن از پروژه های خودرومحور سیاستی است که دنبال می کنیم اما احداث این پروژه به منظور افزایش ایمنی و کاهش تلفات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری در خطوط مترو تهران

لزوم بازنگری در خطوط مترو تهران