مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:552024-01-17اقتصادي

تفاهم نامه همکاری احداث تاسیسات فاضلاب در 5 شهر کرمان امضاء شد


تفاهم نامه همکاری سرمایه گذاری در احداث تاسیسات فاضلاب بین شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت آب و فاضلاب کرمان برای 5 شهر به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز چهارشنبه 27 دی ماه جاری تفاهم نامه همکاری سرمایه گذاری در احداث تاسیسات فاضلاب بین شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت آب و فاضلاب کرمان در محل دفتر استاندار امضا شد.

کمبود آب اَبَرمشکل کرمان است در این جلسه استاندار کرمان اظهار کرد: آب اَبَرمشکل و نیاز استان کرمان است و مهمترین زیرساخت توسعه به شمار می رود.

محمدمهدی فداکار ادامه داد: صنایع استان کرمان بخشی از نیاز آب را از طریق انتقال آب تامین کرده اند، اما بر اساس ظرفیت های قانونی ایجاد شده شرکت های بزرگ باید آب های غیرمتعارف نیز استفاده کنند که فاضلا بهترین و نزدیکترین گزینه برای آنهاست.

وی ادامه داد: شرکت ملی مس پذیرفت در شهرهایی که سرمایه گذاری و ظرفیت تولیدی دارند، سرمایه گذاری برای تاسیسات فاضلاب در این مناطق را انجام دهند.

استاندار کرمان اضافه کرد: رفسنجان 500 مترمکعب لیتر بر ثانیه تولید آب پساب دارد که با ایجاد شبکه می تواند برای صنعت مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار کرمان بیان داشت: چاره ای نداریم در شهرهایی که کشاورزی در آنجا به علت خشکسالی و یا سایر مسائل اولویت اش را از دست می دهد، صنعت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری احداث تاسیسات فاضلاب در 5 شهر کرمان امضاء شد

تفاهم نامه همکاری احداث تاسیسات فاضلاب در 5 شهر کرمان امضاء شد