مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:452024-01-11سياسي

لازمه ها و ممنوعه ها برای بسیجیان در انتخابات


فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هر گونه اظهار نظر و جانب داری از افراد ممنوع است اما حضور و مشارکت در انتخابات همراه با تشویق دیگران بر حضور حداکثری در انتخابات بر جامعه بسیحیان لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار  محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی شعب نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان ضمن گرامیداشت یاد شهدا خصوصا شهدای حادثه تروریستی کرمان و شهدای غزه  اظهارداشت: انشاءالله خداوند توفیق دهد تا وظیفه خود را در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی به نحو شایسته انجام دهیم.

وی با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: ترس دشمن از شهید سلیمانی و طرفدارانش به علت این است که روش سردار سلیمانی یک مکتب است.

سردار مهدوی بر استفاده از مکتب شهید سلیمانی در عرصه های مختلف فرهنگی، مردمی، محرومیت زدایی اشاره کرده و گفت: سردار سلیمانی آموزه های دینی را با رفتار و عمل خود به عنوان یک مکتب به ما آموخت  و دشمن این را زودتر از ما فهمید و معتقد بودند که اگر این نسخه که برگرفته از اسلام ناب است ادامه یابد بزودی اسلام جهان شمول می شود و آنها در جهان جایگاهی نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه ها و ممنوعه ها برای بسیجیان در انتخابات

لازمه ها و ممنوعه ها برای بسیجیان در انتخابات