مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:452023-12-28سياسي

صدا و سیمای خوزستان لاله بی پلاک را در آغوش کشید+فیلم و عکس


پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم در شهر اهواز تشییع شد و در مرکز صدا و سیمای خوزستان آرام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم در شهر اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی تشییع شد.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این لاله بی نشان امروز پنج شنبه هفتم دی ماه سال 1402 از تقاطع غیرهمسطح سردار شهید علی محمد قربانی و ابتدای بلوار سردار شهید حسین منجزی آغاز شد و مردم اهواز با ذکرهای الله اکبر و لااله الاالله شهید گمنام را تشییع کردند.

پیر و جوان و خرد و کلان اهوازی امروز در بلوار سردار شهید حسین منجزی تجمع کردند و لاله بی نشان دوران حماسه و ایثار را در برگرفتند و به جای خانواده اش تابوت او را بوسه باران کردند.

جمعی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و یادگاران دوران حماسه و ایثار که از قافله شهیدان جا مانده اند نیز در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در اهواز حضور داشتند و به این مسافر تازه از سفر برگشته ادای احترام کردند.

جمعی از عشایر غیور عرب ساکن در استان خوزستان نیز با لباس محلی خود در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در اهواز دفاع مقدس حضور داشتند که جلوه ای ویژه به این برنامه معنوی داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیمای خوزستان لاله بی پلاک را در آغوش کشید+فیلم و عکس

صدا و سیمای خوزستان لاله بی پلاک را در آغوش کشید+فیلم و عکس