مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:452024-01-02سياسي

داغ شدن تنور انتخابات در شب حضور منتقدان دولت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «تا حالا جلسه ای با این تنوع ندیده بودم» این را محمدعلی ابطحی بعد از نشست شب گذشته دبیران احزاب سیاسی با رییس جمهور می گوید، - برخی از فعالان سیاسی که در نشست شب گذشته با رییس جمهور حضور داشتند معتقدند که چنین نشستی بیانگر آن است که احزاب مختلف علیرغم برخی انتقادات، برای برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفندماه هم نظر هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  تا حالا جلسه ای با این تنوع ندیده بودم این را محمدعلی ابطحی بعد از نشست شب گذشته دبیران احزاب سیاسی با رییس جمهور می گوید، کسی که در دوران ریاست جمهوری اصلاحات، معاون رییس جمهور بود و هم اکنون عضو مجمع روحانیون مبارز.

انتقاد از بی توجهی روحانی به احزاب این در حالی است که حشمتیان رییس خانه احزاب هم در همان زمان برگزاری جلسه از رییس جمهور برای برگزاری چنین نشستی قدردانی می کند و ضمن گلایه از بی توجهی روحانی به درخواست خانه احزاب می گوید که تلاششان برای حضور رییس جمهور سابق در نشست خانه احزاب، بی ثمر بوده است.

هم نظر بودن احزاب مختلف برای برگزاری انتخاباتی پرشور برخی از فعالان سیاسی که در نشست با رییس جمهور حضور داشتند معتقدند که چنین نشستی بیانگر آن است که احزاب مختلف علیرغم برخی انتقادات و مطالب جدی و صریحی که بیان کردند، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغ شدن تنور انتخابات در شب حضور منتقدان دولت

داغ شدن تنور انتخابات در شب حضور منتقدان دولت