مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:062023-12-25سياسي

اطلاعات مالی 660 نفر از رابطین «شرکت رضایت خودرو» را از سازمان پولشویی گرفتیم


اطلاعات مالی 660 نفر از رابطین «شرکت رضایت خودرو طراوت نوین» را از سازمان پولشویی مرکز اخذ کردیم که نشان می داد میلیاردها تومان سود حاصل کرده اند که باید این مبالغ را بازگردانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که ظهر امروز در سالن اجتماعات دهخدا دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجویی پیرامون روند رسیدگی به موضوع پرونده شرکت رضایت خودروی طراوت نوین اظهار کرد: این شرکت از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال 98 ادامه داشت که بنده در سال 98 از شهرستان شاهرود استان سمنان به تاکستان منتقل و به عنوان دادستان این شهرستان مشغول فعالیت شدم.

وی افزود: آن زمان با توجه به دستور رییس وقت دادگستری کل استان قزوین، مامور رسیدگی و بررسی این موضوع شدم اما علت اینکه تحقیقات ما دیر به سرانجام رسید دلایل مختلفی دارد.

دادستان قزوین تصریح کرد: وقتی بیش از 34 هزار نفر در این حوزه سرمایه گذاری کرده اند نمی توان در مدت زمان کوتاه 6 ماهه به همه ابعاد آن رسیدگی کرد و پرونده را به نتیجه رساند.

این مسوول قضایی ادامه داد: اقدامات متعددی در این خصوص انجام شد و به یاد دارم در تاریخ تیر یا مرداد ماه سال 98 حساب ایشان را توقیف کردم و 32 میلیارد تومان به حساب آمده بود که در ابتدای وقت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات مالی 660 نفر از رابطین «شرکت رضایت خودرو» را از سازمان پولشویی گرفتیم

اطلاعات مالی 660 نفر از رابطین «شرکت رضایت خودرو» را از سازمان پولشویی گرفتیم