مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:572023-12-26اجتماعي

ماجرای تخریب برج 10 طبقه در «اربه کله» رامسر + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پدیده خوش نشینی، خانه دوم یا سوم و امثال اینها واژه هایی هستند که همانند زخم عمیقی بر پیکر طبیعت مازندران است.

حالا دیگر این واژه ها آنقدر محسوس و قابل لمس شده که با گذری بر روستاهای مازندران این ویلاهای قد و نیم قد رخ نمایی می کنند؛ ویلاهایی که رفته رفته در حال محو زیبایی های طبیعی این دیار سبز هستند.

دیگر خبری از خانه های باصفای ییلاقی کاه گلی در روستاها هستند، گویی وجود این ویلاها ساکنان بومی را برآن داشته فکر علم کردن خانه ویلایی هستند.

اما موضوع شاید به ظاهر عجیب و غریب این همه هزینه های میلیاردی تنها برای اقامت چند روزه این افراد تدارک دیده شده که سوال هایی بسیاری به همراه دارد.

این ویلاها تا حدی گسترش یافتند حتی به دل جنگل ها،کوه ها،دره ها و سایر اماکن برای منظره خواهی رسیدند و رفته رفته طبیعت را تحت تاثیر قرار دادند به همین دلیل بحث برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

  تخریب ویلا در مناطق غیرمجاز طی سال های اخیر شاهد اتفاقاتی در بحث برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز یا پدیده خوش نشینی بودیم همین که دیگر برج خواهان دست و دل شان برای ساخت ویلا در طبیعت مازندران می لرزد، نتیجه برخورد در این حیطه است که البته باید با قدرت و همچنین سرعت بیشتری تداوم یابد نهاینکه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخریب برج 10 طبقه در «اربه کله» رامسر + عکس

ماجرای تخریب برج 10 طبقه در «اربه کله» رامسر + عکس