مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:102024-01-01سياسي

تثبیت 230 هزار هکتار از اراضی غیرملی در ایلام


230 هزار هکتار اراضی غیرملی در قالب 350 پلاک ثبتی در سطح استان ایلام ثتبیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح دوشنبه 11 دی ماه، جلسه رفع تداخلات استان ایلام به ریاست حشمت عزیزان رییس سازمان جهادکشاورزی و با حضور هاشمیان نماینده اداره کل بازرسی استان، اکبر نصری مدیر امور اراضی استان ایلام، رشنوادی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی، مرادپور مدیرکل ثبت اسناد و املاک و خانمحمدیان معاون حفاظت منابع طبیعی، مدیر جهادکشاورزی چوار و کارشناسان مدیریت امور اراضی استان در سالن جلسات مدیریت امور اراضی برگزار شد.

حشمت عزیزان مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام در این جلسه، گفت: در مجموع 230 هزار هکتار اراضی غیرملی در قالب 350 پلاک ثبتی در سطح استان ایلام تثبیت شده است.

 وی افزود: از تعداد 14 پلاک ثبتی مطرح، تعداد 7 پلاک ثبتی تثبیت شد و در مجموع 17 هزار هکتار از اراضی غیرملی با احتساب بازنگری پلاک 1200 ایوان تثبیت شدند.

عزیزان ادامه داد: تاکنون 350 پلاک ثبتی رفع تداخل شده است و کمتر از 15 درصد از کل پلاک های مشمول باقی مانده است که انتظار می رود در صورت تلاش و کمک همه دستگاه های عضو تا قبل از پایان سال، رفع تداخل پایان پذیرد و پلاک های قابل بازنگری در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت 230 هزار هکتار از اراضی غیرملی در ایلام

تثبیت 230 هزار هکتار از اراضی غیرملی در ایلام