مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:402023-12-29سياسي

9 دی روز یأس و ناکامی دشمنان انقلاب و ملت ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه بزرگ و مردمی نهم دی، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه ای صادر کرد.

- ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه بزرگ و مردمی نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه بزرگ و مردمی نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:نهم دی ماه سال 1388 یکی از روز های ماندگار در دفتر بصیرت و ولایت مداری ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی است.

حماسه نهم دی نشانگر پیوند عمیق مردم ایران با ولایت و نظام اسلامی است و به عنوان یک روز تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

بعد از حضور حماسی و پرشکوه مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران تلاش کردند این پیروزی بزرگ را فتنه ای بزرگ و ابزاری برای ضربه به انقلاب شکوهمند اسلامی تبدیل نمایند، در این راستا فضای کشور را به آشوب و اغتشاش تبدیل کردند.

فتنه 88 بی تردید یکی از بزرگ ترین فتنه های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که فرصت کم نظیر مشارکت حداکثری مردم را تحت الشعاع قرار داد و ضرباتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز یأس و ناکامی دشمنان انقلاب و ملت ایران است

9 دی روز یأس و ناکامی دشمنان انقلاب و ملت ایران است