مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:402023-12-30سياسي

شهر لک لک های مریوان، اولین زیستگاه ثبتی در کشور می شود


سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از بررسی مسائل و موارد مربوط به حفاظت از محدوده ثبت ملی شده زیستگاه لک لک های دره تفی مریوان به عنوان اولین زیستگاه ثبتی در کشور خبر داد.

- ایسنا/کردستان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از بررسی مسائل و موارد مربوط به حفاظت از محدوده ثبت ملی شده زیستگاه لک لک های دره تفی مریوان به عنوان اولین زیستگاه ثبتی در کشور خبر داد.

گولان فرزامی، در جلسه رفع نواقص و ایرادات پرونده های ثبتی مطرح شده در شورای ملی ثبت، که با حضور نماینده ادارات جهادکشاورزی، منابع طبیعی و جمعی از کارشناسان حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان به عنوان متولی ثبت آثار طبیعی استان حرکتی پیوسته را از طریق اداره کل ثبت آثار در حوزه وزارت میراث فرهنگی در دستور کار خود قرار داده و جلسات متعدد تخصصی را به منظور هم اندیشی و همراهی با حضور نمایندگان ادارات مربوطه برگزار کرده است.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی کردستان، با اشاره به موافقت دستگاه های مربوطه برای تنظیم پرونده ثبت این میراث طبیعی در فهرست آثار ملی، اظهار کرد: پرونده ثبتی اثر طبیعی زیستگاه لک لک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر لک لک های مریوان، اولین زیستگاه ثبتی در کشور می شود

شهر لک لک های مریوان، اولین زیستگاه ثبتی در کشور می شود