مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:502024-01-01اقتصادي

اُفت فشار و قطعی آب شرب در بجنورد/ مشکل تا شب برطرف می شود


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از رفع مشکل اُفت فشار و قطعی آب شهر بجنورد تا امشب خبر داد.

- منصور درتومی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: خط اصلی توزیع آب در مجاور پل 19 مهر شب گذشته دچار شکستگی شد و اُفت فشار و قطعی آب در برخی نقاط را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: این شکستگی به دلیل فرسودگی ناشی از عمر بالای خط انتقال و همچنین قرار داشتن در مسیر کمربندی شهر و تردد خودروهای سنگین اتفاق افتاد و همکاران ما همچنان مشغول رفع این حادثه هستند.

وی افزود: این خط اصلی، خط انتقال آب از مخزن آهکی به سمت جنوب شهر محسوب می شود و در مسیر آن نیز خطوط آنتنی نیز وجود داشت که متعاقب این اتفاق، قطع شده بودند.

درتومی بیان کرد: از شب گذشته تا کنون تلاش شد تامین آب شرب مناطقی که دچار قطعی آب بودند مرتفع شود و قطعی آب به حداقل رسید اما همچنان با این موضوع و اُفت فشار رو به رو هستیم.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی تاکید کرد: تمام تلاش تیم های اتفاقات آب این است که مشکل به وجود آمده تا امشب برطرف و شکستگی پیش آمده برطرف شود.

وی گفت: در این شرایط که با حادثه پیش آمده با اُفت فشار و قطعی آب روبه رو شده ایم، از شهروندان انتظار داریم با صرفه جویی در مصرف، امکان استفاده از آب شرب را برای همه مردم فراهم کنند تا این اتفاق مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُفت فشار و قطعی آب شرب در بجنورد/ مشکل تا شب برطرف می شود

اُفت فشار و قطعی آب شرب در بجنورد/ مشکل تا شب برطرف می شود