مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:452023-12-25اقتصادي

نگران گرانی و کمبود شیرخشک نباشید+فیلم


باتوجه به نگرانی های اخیر در خصوص شیر خشک کودکان، اسماعیلی، مشاور سازمان غذا دارو در گفتگویی با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: - مشاور سازمان غذا دارو گفت: با حل چالش های ارزی که در چند ماه گذشته شاهد بودیم، شاهد افزایش تولید، تأمین و توزیع شیر خشک در سطح کشور بودیم.

باتوجه به نگرانی های اخیر در خصوص شیر خشک کودکان، اسماعیلی، مشاور سازمان غذا دارو در گفتگویی با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: تغییر سیاست های ارزی در راستای تامین مواد اولیه شیر خشک با درخواست خود تولیدکنندگان و مصوبه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رییس جمهور و همچنین دستور خود رییس جمهور بوده است.

تا هم حمایت های لازم از تولیدکنندگان جهت توسعه صنعتشان صورت بگیرد و هم مصرف کننده بتواند بدون تغییر قیمت نسبت به قبل شیر خشک را دریافت کند.

وی افزود: خدا رو شکر با تغییر سیاست های ارزی که صورت گرفته و حل چالش های ارزی که در چند ماه گذشته شاهد بودیم، شاهد افزایش تولید، تأمین و توزیع شیر خشک در سطح کشور بودیم.

به طوری که ما در نیمه اول آذرماه حدود پنج میلیون و 500 هزار عدد و در آبان ماه هم حدود نه میلیون عدد شیر خشک توزیع کردیم که آماری بسیار فوق العاده و بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران گرانی و کمبود شیرخشک نباشید+فیلم

نگران گرانی و کمبود شیرخشک نباشید+فیلم