مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:502024-01-06سياسي

دریادار تنگسیری: ناو ابومهدی المهندس می تواند 2 هزار مایل دریانوردی کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز شنبه در دوازدهمین آیین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی تهاجمی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس اظهار کرد: - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناو گشتی رزمی شهید ابومهدی المهندس می تواند 2 هزار مایل دریایی و 14 روز به صورت مداوم دریانوردی کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز شنبه در دوازدهمین آیین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی تهاجمی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس اظهار کرد: این الحاق ادامه پیوست های یازده گانه قبلی و تکمیل تولید قدرت مورد تاکید فرماندهی معزز کل قواست.

وی با اشاره به اینکه ناو گشتی رزمی شهید ابومهدی المهندس از شناور های بسیار پیشرفته و سرعت بالا با موشک های سطح به سطح است، گفت: این شناور ساخته نیروی دریایی سپاه و از سه عرشه ساخته شده است که 12 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیح داد: این شناور رادارگریز است و با چهار موتور پیش رونده می تواند در امواجی در فورس 6 حضور پیدا کند و در فورس پنج عملیات انجام دهد.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه سه شرکت دانش بنیان شناوری در مجموعه تولید سپاه فعالند و شناور می سازند، گفت: در این الحاق برای پوشش هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تنگسیری: ناو ابومهدی المهندس می تواند 2 هزار مایل دریانوردی کند

دریادار تنگسیری: ناو ابومهدی المهندس می تواند 2 هزار مایل دریانوردی کند