مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:102024-01-07سياسي

سردار رادان: باید دل ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: در ایامی هستیم که سالگرد شهادت مرد میدان و سردار دل ها را پشت سر گذاشتیم و خبر شهادت سید رضی از همرزمانش نیز بر غم ما .

- فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه باید دل ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم و دایره خاکریز خود را گسترش دهیم، گفت: ماموریت حفظ و نگهداری آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وظیفه ای خطیر است؛ همانند امنیت که باید از آن حفاظت نمود تا استمرار یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: در ایامی هستیم که سالگرد شهادت مرد میدان و سردار دل ها را پشت سر گذاشتیم و خبر شهادت سید رضی از همرزمانش نیز بر غم ما افزود و در کرمان نیز شاهد حمله کوردلان به خانواده ها و کودکان بودیم و همه این اتفاقات به حادثه تروریستی راسک اضافه شد و غم ما را افزونتر کرد.

وی گفت: در حمله کرمان فردی بود که هشت تن از بستگان نزدیک خود را از دست داده بود و یکی دیگر از بستگانش نیز در بیمارستان بستری بودند، اما روحیه عجیبی داشت و من را به یاد دوران دفاع مقدس انداخت؛ امروز خانواده های شهدا با همان روحیه در برابر دشمن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: باید دل ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم

سردار رادان: باید دل ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم