مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:202023-12-28پزشكي

آغاز عملیات انتقال کودکان بیمارستان بعثت به اکباتان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از آغاز عملیات انتقال کودکان بستری بیمارستان بعثت به بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان طی امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  ظهر امروز کودکان بستری بیمارستان بعثت به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان اکباتان با تکمیل و تجهیز این بیمارستان منتقل شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در حاشیه این اقدام در بیمارستان اکباتان اظهار کرد: روند انتقال کودکان بستری در بیمارستان بعثت به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اکباتان آغاز و این بیمارستان از امروز آماده فعالیت و ارائه خدمت به مردم همدان است.

محمدمهدی مجذوبی با اشاره به اینکه کلنگ احداث این بیمارستان در سال 87 به زمین خورد اما در طول این سال ها در فراز و نشیب مدیریت ها و تصمیم های مختلف، کار آن نیمه تمام ماند تا به دولت سیزدهم رسید گفت: با عنایت دولت و همت دانشگاه علوم پزشکی همدان این اقدام به اتمام رسید تا افتخاری برای استان همدان باشد.

وی با تاکید به اینکه همزمان با اتمام ساخت این بیمارستان تجهیزات پزشکی بیمارستان نیز نصب شد افزود: بیمارستان اکباتان در 272 تخت، 6 طبقه درمانی، 2 طبقه پاویون پزشکان و کتابخانه و 3 طبقه ساختمان الحاقی آماده ارائه خدمات به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات انتقال کودکان بیمارستان بعثت به اکباتان

آغاز عملیات انتقال کودکان بیمارستان بعثت به اکباتان