مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:052024-01-17سياسي

پروژه های راکد و نیمه تمام شهرستان بهار با سرعت در حال انجام است


سیاست دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام و راکد است و در سطح شهرستان، این پروژه ها با استفاده از منابع مختلف استانی، - ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: سیاست دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام و راکد است و در سطح شهرستان، این پروژه ها با استفاده از منابع مختلف استانی، سفر ریاست جمهوری و اعتبارات ملی با سرعت در حال انجام بوده و سعی ما کسب حداکثر مطلوبیت با استفاده از منابع محدود است.

مجتبی فیض اللهی چهارشنبه 27 دی در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بهار، اظهار کرد: طبق توافق با دانشگاه بوعلی سینا، با انتقال سند زمین هفت هکتاری در نهالستان بهار به نام دانشگاه، در راستای توسعه پردیس علمی و دانشگاهی و برای احداث دانشکده صنایع غذایی و دانشگاه کشاورزی، کلینیک دکترای عمومی دامپزشکی و فعالیت های دانش بنیان در این مجموعه اقدام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز انسان های آگاه تربیت کرده و به جامعه تحویل می دهند و آینده و سرنوشت ایران اسلامی به دست این افراد رقم خواهد خورد و اداره کشور با وجود متخصص ها ممکن خواهد شد.

فیض اللهی اضافه کرد: مردم شهرستان بهار در شهرها و روستاها با استفاده از ظرفیت های مختلف در امر مدرسه سازی کمک می کنند و در برخی روستاها مانند سیمین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های راکد و نیمه تمام شهرستان بهار با سرعت در حال انجام است

پروژه های راکد و نیمه تمام شهرستان بهار با سرعت در حال انجام است