مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:112024-01-20سياسي

شورای آموزش و پرورش باید تاکید جدی بر محور عدالت داشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج صبح امروز در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار داشت: در احادیث دانشمندان صالح را به عنوان حافظ دین پروردگار بیان کرده اند.

 امام جمعه سنندج با بیان اینکه مراکز علمی، مراکز تفکر و آینده نگری هستند، بر تقویت آنها تأکید کرد و گفت: هر کشوری که نیروی آموزش و پرورش قوی داشته باشد در سطح قوی قرار دارد.

وی به دیدار اخیر علما و روحانیون با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دغدغه مقام معظم رهبری تعامل با مردم و توجه به خواسته های مردم است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مسجد مرکز برادری و اخوت است، گفت: در دیدار یاد شده رییس جمهور به تقویت مصلا و اختصاص اعتبار  تاکید داشت.

ماموستا رستمی گفت: همواره شاهد صرف اعتبار در پروژه های استان هستیم اما متاسفانه توجه زیادی به مسجد نمی شود و به عنوان نمونه مسجد جامع سنندج مشکلات زیادی دارد.

وی به موضوع مشورت و شورا نیز گریزی زد و گفت: امروز یکی از مهم ترین موضوعاتی که در مسیر عدالت حرکت می کند، تشکیل شورای آموزش و پرورش است و اگر جامعه در مسیر قرار گیرد در مسیر عدالت پای می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای آموزش و پرورش باید تاکید جدی بر محور عدالت داشته باشد

شورای آموزش و پرورش باید تاکید جدی بر محور عدالت داشته باشد