مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:562024-01-18سياسي

ضرغامی: اولویت وزارت میراث احیای غذاهای بومی گیلان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعدازظهر امروز در جریان سفر یک روزه خود به گیلان و در حاشیه بازدید از یک مجموعه اقامتی و بومگردی در صومعه سرا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه غذاهای بومی و محلی گیلان باید در عرصه کشوری و جهانی معرفی و احیاء شود، اظهار کرد: احیا و ثبت غذاهای بومی کشور به ویژه استان گیلان یکی از اولویت های وزارت میراث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه گیلان مهد تمدن، اندیشه و منشا تفکر اسلامی در جامعه است، گفت: این استان دارای یک ظرفیت بالقوه در حوزه گردشگری و تاریخی است که توجه به آن می تواند منجر به پیشرفت در حوزه های مختلف شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یکی از نیازهای گیلان را بسترسازی در حوزه گردشگری دانست و افزود: وزارت میراث فرهنگی تمام تلاش خود را در راستای فراهم سازی زیرساخت های گردشگری کشور و گیلان به کار گرفته است.

ضرغامی با تاکید بر لزوم توجه به تأمین زیرساخت های حوزه گردشگری در گیلان بیان کرد: گیلان یکی از  مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی بوده و این امر نشان دهنده ظرفیت این استان در حوزه های مختلف است که می تواند به رشد اقتصادی استان و در نهایت ارزآوری کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: اولویت وزارت میراث احیای غذاهای بومی گیلان است

ضرغامی: اولویت وزارت میراث احیای غذاهای بومی گیلان است