مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:202024-01-11اقتصادي

استخر شنای اردستان دهه فجر به بهره برداری می رسد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: استخر شنای اردستان پس از 5 سال تعطیلی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: استخر شنای اردستان پس از 5 سال تعطیلی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

عباس روحانی، امروز(پنجشنبه، 21 دی ماه) در حاشیه بازدید مسئولان از استخر شنای اردستان گفت: تعمیرات مجموعه استخر شنای اردستان از دوسال قبل شروع شده است و اکنون به مرحله ای رسیده است که تقریبا کار تمام شده است.

وی با بیان اینکه آخرین مشکلی که وجود داشت تقویت هواساز مجموعه بود که با همراهی مسئولان شهرستان کانال کشی و قطعه اصلی خریداری شده است، افزود: اکنون در حال تست گیری قسمت های مختلف مجموعه هستیم و نهایتا هفته آینده کاسه استخر آبگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: بازسازی استخر شنای اردستان تمام شده است و به طور قطع در ایام دهه فجر امسال افتتاح و در اختیار جوانان و علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

روحانی با بیان اینکه استخر شنای اردستان پس از پنج سال تعطیلی با مساعدت و پیگیری های مسئولان شهرستان راه اندازی می شود، گفت: از ابتدای عملیات بازسازی استخرشنا تاکنون بیش از 40 میلیارد ریال در بخش های مختلف شامل سقف،بدنه، موتورخانه، جکوزی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر شنای اردستان دهه فجر به بهره برداری می رسد

استخر شنای اردستان دهه فجر به بهره برداری می رسد