مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:452024-01-20حوادث

نجات جان یک بیمار از مرگ حتمی توسط راهداران مهاباد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: سفیران نجات جاده های آذربایجان غربی این بار در مهاباد جان یک نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: سفیران نجات جاده های آذربایجان غربی این بار در مهاباد جان یک نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.

رحمت نویدی نیا با اعلام این خبر گفت: راهداران مهاباد با برف روبی محورهای روستایی اوزون دره، گرده بردان، امین آباد، در یک عملیات 8 ساعته که به خاطر کولاک شدید برف مسدود شده بود، جان یک بیمار بدحال را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 50 نفر راهدار در شهرستان مهاباد فعالیت دارند که خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی و بهره گیری از نزدیک به 30 دستگاه خودرو سبک و سنگین، کلیه محورهای مواصلاتی روستایی و فرعی مهاباد بازگشایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، نوید نیا خاطر نشان کرد: از زمان آغاز بارش برف در سطح استان و مخصوصاً شهرستان مهاباد، راهداران این شهرستان با فعالیت شبانه روزی بیش از 1000 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان را برف روبی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان یک بیمار از مرگ حتمی توسط راهداران مهاباد

نجات جان یک بیمار از مرگ حتمی توسط راهداران مهاباد