مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:202023-12-23ورزشي

اختصاص زمین جهت ایجاد فضاهای ورزشی، تفریحی در محلات شهر یزد


نماینده مردم یزد در مجلس ضمن انتقاد از روند واگذاری زمین جهت ساخت مسکن در نقاط مختلف این شهر، بر لزوم اهتمام به اختصاص زمین جهت ایجاد فضاهای ورزشی، - ایسنا/یزد نماینده مردم یزد در مجلس ضمن انتقاد از روند واگذاری زمین جهت ساخت مسکن در نقاط مختلف این شهر، بر لزوم اهتمام به اختصاص زمین جهت ایجاد فضاهای ورزشی، تفریحی و فضای سبز در محلات شهر نیز تاکید کرد.

محمدصالح جوکار که در جمع مردم شهرک دانشگاه امامشهر سخن می ‍گفت، ضمن انتقاد از روند واگذاری زمین جهت ساخت مسکن در مناطق مختلف سطح شهر، گفت: روند واگذاری زمین برای ساخت مسکن در مناطق مختلف یزد، متفاوت بوده به طوری که در برخی از مناطق، فضای ورزشی، مذهبی و فرهنگی تعریف شده ولی در برخی مناطق، با کمبود این فضاها مواجه هستیم و این روند، به هیچ عنوان مناسب شهروندان یزدی نیست.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، شهرک دانشگاه امام شهر نیازمند فضای ورزشی و فضای سبز است اما زمین مناسب جهت ساخت این فضاها موجود نیست، بر اساس قانون جدید امکان اختصاص زمین های بلااستفاده، در مناطق برای مجموعه های مورد نیاز تسهیل شده است.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به این که طبیعتاً فوراً مشکلات حل نخواهد شد ولی به دنبال حل آنها هستیم، گفت: با حضور در محله ها، به دنبال شنیدن مسائل، مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین جهت ایجاد فضاهای ورزشی، تفریحی در محلات شهر یزد

اختصاص زمین جهت ایجاد فضاهای ورزشی، تفریحی در محلات شهر یزد