مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:352024-01-01سياسي

ضرورت شناسایی گلوگاه های فساد و برخورد با مدیران متخلف


دادستان مرکز مازندران بر شناسایی گلوگاه های فساد در ادارات اجرایی استان تاکید کرد و گفت: آماده برخورد با مدیران متخلف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمد کریمی صبح امروز دوشنبه 11دی ماه در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان مازندران اظهار کرد: حضور دیوان محاسبات در امر نظارت بر دستگاه های اجرایی برای همکاری به منظور برخورد با قانون گریزان اثرگذار خواهد بود.

وی با اعلام آمادگی جهت شناسایی گلوگاه های فساد و برخورد با مدیران متخلف، خاطرنشان کرد: این تعاملات در برخورد با فساد از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود و دادستانی مرکز مازندران آماده برخورد با مدیران متخلف است.

حسن بابایی کشتلی مدیرکل دیوان محاسبات مازندران در این دیدار با تاکید بر ضرورت ریسک پذیری مدیران و لزوم حفظ این قدرت برای انجام امورات در دستگاه های اجرایی با ابراز نارضایتی از برخی ترک فعل ها خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات با اولویت شفافیت و انضباط بخشی به کار دستگاه های اجرایی همچنان که به ایفای مسؤولیت نظارتی خود در راستای صیانت از بیت المال می پردازد، با نگاه تعامل و همیاری آماده گره گشای مشکلات دستگاه اجرایی در چارچوب قانون نیز است.

گفتنی است، این دیدار پیرامون مسائل کلان استانی از جمله آلایندگی محیط زیستی، شیرابه زباله سوز نوشهر، فرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی گلوگاه های فساد و برخورد با مدیران متخلف

ضرورت شناسایی گلوگاه های فساد و برخورد با مدیران متخلف