مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:552024-01-03سياسي

کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برای دومین روز تشکیل نشد


کمیسیون تلفیق بودجه مجلس که قرار بود این هفته در سه روز متوالی دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به بررسی لایحه بودجه سال 1403 کل کشور بپردازد، امروز برای دومین روز متوالی تشکیل نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا، طبق دستور جلسات هفتگی کمیسیون های مجلس، قرار بود که کمیسیون تلفیق بودجه، در سه روز متوالی دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به بررسی لایحه بودجه 1403 کل کشور بپردازد، اما جلسات روز سه شنبه و چهارشنبه این کمیسیون برگزار نشده و به هفته آینده موکول شد.

مهرداد گودرزوند چگینی، نائب رییس اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا، درخصوص علت تشکیل نشدن جلسات کمیسیون تلفیق گفت: براساس ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس (که اصلاح شده است)، 2 تا پنچ روز به نمایندگان و کمیسیون ها مهلت داده شده است تا تشکیل جلسه داده و لایحه دولت را بررسی کنند؛ اما چون مجلس تعطیل بود و کمیسیون ها فرصت تشکیل جلسه را نداشتند، مهلت تمدید شد تا آن ها بتوانند جلسات خود را تشکیل داده و بررسی ها را انجام بدهند و پیشنهادهای خود را مطرح، تصویب و بارگزاری کنند.

همچنین وی بیان کرد: بناست که کمیسیون تلفیق، از شنبه و بعد از بارگزاری در سامانه مجلس بررسی ها و پیشهادات از سمت دیگر کمیسیون ها، وارد بررسی لایحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برای دومین روز تشکیل نشد

کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برای دومین روز تشکیل نشد