مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:002024-01-20دانش

کارگاه «اصول و مبانی ویراستاری» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه شهید بهشتی، کارگاه آموزشی «اصول و مبانی ویراستاری؛ در سطح مقدماتی و متوسط» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه شهید بهشتی، کارگاه آموزشی اصول و مبانی ویراستاری؛ در سطح مقدماتی و متوسط را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره 7، 9 و 11 بهمن ماه ساعت 18 الی 20، با تدریس علیرضا رحمتی ـ ویراستار و عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت آنلاین و در بستر ادوبی کانکت برگزار می شود.

استاندارهای صوری نگارش مقاله علمی ، اشتباهات رایج در کاربست واژگان ، آموزش ویرایش هم زمانی در برنامه word ، انواع ویرایش ، اهمیت ویراستاری ، پاورقی و کاربرد آن ، ترکیب های اضافی و نقش نمای اضافه ، ساختار پاراگراف و جمله بندی ، شیوه نقل قول مستقیم و غیرمستقیم و ارجاع در پاورقی ، شیوه ارجاع درون متنی ، شیوه ارجاع پایانی در مقاله ، شیوه منبع نویسی به سبک APA و انواع آن ، شیوه نوشتن عدد معدود و ارقام در متون علمی ، علائم جمع و نحوه کاربست آن ، علائم نگارشی و نحوه کاربست آن ، فهرست نویسی در برنامه word کلیدهای و بخش های ویرایشی و کاربردی برنامه word ، مفهوم و ضرورت فاصله گذاری ساختارهای فاصله گذاری ، فاصله و نیم فاصله و حجم پژوهش ، نحوه نوشتن فعل ها و مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «اصول و مبانی ویراستاری» برگزار می شود

کارگاه «اصول و مبانی ویراستاری» برگزار می شود