مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:312024-01-11سياسي

صهیونیست ها در کشتار زنان و کودکان دست نازی ها را از پشت بسته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم آیت الله عباس کعبی صبح امروز در پنجاهمین همایش ائمه جماعات مساجد استان قم در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ارتباط میان ائمه جماعات و جامعه مدرسین به همت مرحوم آیت الله آشتیانی بود که بانی این جلسات بودند و این اولین جلسه ای است که بعد از ارتحال ایشان برگزار می شود.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی آیت الله آشتیانی ایجاد ارتباط گسترده میان مردم و روحانیت بود و در این راستا اهمیت ویژه ای برای مسجد و ارزش های انقلاب، دین، عفاف و حجاب قائل بود و شبانه روزی در میدان حاضر بود و تلاش می کرد.

* امروز نقش تأثیرگذار روحانیت در جهان بی نظیر است نایب رییس جامعه مدرسین در بخش دیگری از سخنان خود، شناخت معارف اهل بیت(ع) و تبیین آن برای مردم را اولین رسالت روحانیت عنوان کرد و ابراز داشت: وظیفه روحانیت؛ هدایت مردم، اصلاح اوضاع فرهنگی و اجتماعی جامعه، حفظ انسجام و وحدت میان مردم، مدیریت امور دینی و دنیایی جامعه اسلامی، اقامه حکم الله، مرزبانی و دیده بانی دین، مبارزه با استبداد و به طورکلی مجاهده در راه خداست.

وی ادامه داد: این وظایف در دوران انقلاب اسلامی برجسته شد و امروز بحمدالله نقش تأثیرگذار روحانیت در سراسر جهان برای گسترش معارف اهل بیت بسیار بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها در کشتار زنان و کودکان دست نازی ها را از پشت بسته اند

صهیونیست ها در کشتار زنان و کودکان دست نازی ها را از پشت بسته اند