مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 17:402024-01-05اقتصادي

آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی


سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، روز چهارشنبه برای عرضه 12 محصول خارجی باز شد و مهلت ثبت نام متقاضیان برای خرید این محصولات تا امشب خواهد بود.

- جی پلاس ، طبق اطلاعیه سامانه یکپارچه خودرو، در این مرحله متقاضیان می توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند.

البته انتخاب خودرو در این مرحله تنها برای کسانی است که پیش تر برای خرید خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند و هیچ گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد.

محصولات جدیدی که از روز گذشته در سامانه یکپارچه بارگذاری شده، هنوز قیمت گذاری نشده اند و بهای اعلامی برای آنها در سامانه، به صورت علی الحساب است و بعد از قیمت گذاری توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، به قیمت آنها اضافه خواهد شد.

پیش از این قیمت قطعی همه خودروهای وارداتی بارگذاری شده در سامانه اعلام شده بود که قیمت های قطعی و علی الحساب به طور میانگین حدود 25 درصد اختلاف قیمت داشتند.

بنابراین می توان گفت همین میزان در مورد پنج محصول جدید وارداتی نیز اضافه خواهد شد تا قیمت قطعی آنها مشخص شود؛ پس از آن نیز هزینه های جانبی به قیمت خودرو اضافه می شود که بین 15 تا 20 درصد قیمت قطعی است.

البته فروش خودرو با قیمت علی الحساب تجربه مثبتی برای سیاستگذار نبوده است و پیش از این در مورد فروش چانگان های و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی

آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی