مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:402024-01-11سياسي

نماینده ولی فقیه در گیلان: مردم افراد غرب گرا را به مجلس نفرستند


نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید دلداگان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشند، گفت: مردم نباید افرادی را به مجلس بفرستند  که در گذشته قلب مقام معظم رهبری را به درد آوردند و دست گدایی به سمت کشورهای غربی دراز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان پیش ازظهر امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان در تالار مرکزی رشت با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید دلداگان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشند، اظهار کرد: مردم نباید افرادی را به مجلس بفرستند که در گذشته قلب مقام معظم رهبری را به درد آوردند و دست گدایی به کشورهای غربی دراز کردند.

وی با بیان اینکه در نظام هستی، تمامی پدیده های تکریمی و تشریحی بنده خدا هستند، گفت: انسان اگر در حوزه های مختلف به پروردگار تکیه کند به موفقیت خواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به دلایل دشمنی استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: امروز هرآنچه در جمهوری اسلامی و توسط مقام معظم رهبری گفته می شود حق است و به همین منظور استکبار 45 سال در حال دشمنی و توطئه علیه این نظام مقدس است.

فلاحتی با تاکید بر لزوم توجه به گفتن حرف حق توسط آحاد مختلف جامعه بیان کرد: عده ای فقط در ایام انتخابات  از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در گیلان: مردم افراد غرب گرا را به مجلس نفرستند

نماینده ولی فقیه در گیلان: مردم افراد غرب گرا را به مجلس نفرستند