مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:302024-01-17ورزشي

9 بازیکن جدید به تیم فوتبال بعثت کرمانشاه اضافه می شود/ مدعی صعود هستیم


مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه به صدرنشینی تیم بعثت در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال اشاره کرد و گفت: برای نیم فصل دوم می خواهیم 9 بازیکن جدید جذب کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه به صدرنشینی تیم بعثت در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال اشاره کرد و گفت: برای نیم فصل دوم می خواهیم 9 بازیکن جدید جذب کنیم.

افشین حسنی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال، اظهارکرد: این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور 24 تیم در قالب دو گروه در حال برگزاری است که تیم بعثت نیم فصل اول را با صدرنشینی در گروه خود به پایان برد.

وی افزود: خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان تیم ما در نیم فصل اول علیرغم اینکه در مقابل تیم های قدرتمند و متمولی بازی می کردند، اما بسیار خوب نتیجه گرفتند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه به تعطیلات 20 روزه نیم فصل این رقابت ها اشاره کرد و گفت: به منظور تقویت تیم با 9 بازیکن جدید قرارداد خواهیم بست و قرارداد ما با پنج بازیکن هم فسخ خواهد شد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه در نیم فصل اول رقابت ها در پست مهاجم مشکلاتی داشتیم، بنابراین در این پست باید تیم را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 بازیکن جدید به تیم فوتبال بعثت کرمانشاه اضافه می شود/ مدعی صعود هستیم

9 بازیکن جدید به تیم فوتبال بعثت کرمانشاه اضافه می شود/ مدعی صعود هستیم