مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:302024-01-03سياسي

ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در شهر کرمانشاه


معاون سازمان تنظیم و مقررات وزارت ارتباطات خواستار، تسریع در اجرای پیاده سازی و بهره برداری پروژه فیبر نوری در شهر کرمانشاه با توجه به برنامه های تدوین شده در وزارت ارتباطات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، روحانی نژاد معاون سازمان تنظیم و مقررات وزارت ارتباطات با همراهی مدیرکل فناوری اطلاعات، مدیرکل سازمان تنطیم غرب کشور، رییس هیات مدیره و مدیر پروژه فیبرنوری شرکت آسیاتک و ناظرین پروژه با محوریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از روند اجرایی فیبر نوری در شهرک های ظفر، مسکن، باغ ابریشم و.

بازدید کرد.

عابدین محمودی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه در این دیدار با تأکید بر انجام تسریع در عملیات ترمیم و بهره برداری و وضعیت فصلی، بارش نزولات جوی و تبعات احتمالی حفاری هایی در سطح شهر برای این پروژه، اظهار کرد: ضرورت دارد پس از داکت گذاری، ترمیم خیابان و کوچه های حفاری شده، به صورت کامل و صحیح  انجام گیرد تا نارضایتی همشهریان را به همراه نداشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات شهردار در بالا بردن سطح کیفیت و در اجرای پیاده سازی و بهره برداری کامل پروژه براساس برنامه ریزی های پیش بینی شده با شرکت آسیاتک و وزارت ارتباطات، شاهد بهره برداری حداکثری در دور دوم سفرهای ریاست جمهور، مردم کرمانشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در شهر کرمانشاه

ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در شهر کرمانشاه