مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:152024-01-02سياسي

حقانی: مداحان مفاهیم ناب انقلاب اسلامی را منتقل کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: مداحان باید از ظرفیت هیأت مذهبی برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و معرفی معارف ناب اسلام محمدی بهره ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در حاشیه دیدار مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: هیأت مذهبی، ذاکری و مداحی، یک پدیده خاصی است و اغلب افراد در فضای هیأت مذهبی رشد می کنند، کار یاد می گیرند و …، همه اینها از برکات و خاصیت هیأت مذهبی است.

  وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبتنی بر اینکه هیأت مذهبی کانون جهاد تبیین است، افزود: به این دلیل که مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام، مخاطبین زیادی دارند و هیأت مذهبی نیز مختص قشر خاصی نیست و از هر قشری در برنامه های هیأت مذهبی شرکت می کنند لذا مداحان باید از ظرفیت هیأت برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و معرفی معارف ناب اسلام محمدی بهره ببرند و این مهم را مدنظر قرار دهند.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تأکید کرد: مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام، مخاطبینی در اختیار دارند که هیچ تریبونی از این ظرفیت برخوردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقانی: مداحان مفاهیم ناب انقلاب اسلامی را منتقل کنند

حقانی: مداحان مفاهیم ناب انقلاب اسلامی را منتقل کنند