مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:052024-01-16سياسي

سرمایه گذاری روی گردشگری سلامت می تواند با صنعت نفت برابری کند


عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: 10 درصد جاذبه های تاریخی گردشگری دنیا در ایران وجود دارد و سرمایه گذاری روی گردشگری سلامت می تواند با صنعت نفت برابری کند.

- ایسنا/لرستان عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: 10 درصد جاذبه های تاریخی گردشگری دنیا در ایران وجود دارد و سرمایه گذاری روی گردشگری سلامت می تواند با صنعت نفت برابری کند.

یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وضعیت گردشگری سلامت در دنیا حرف برای گفتن دارد و خیلی از اعتبارات و درآمدهای کشورها از این محل تامین می شود اما در ایران خیلی به این مساله اهمیت نمی دهند.

وی اضافه کرد: کشورهای عربی به واسطه جاذبه های گردشگری که در ایران و به ویژه لرستان وجود دارد تمایل به گردشگری دارند که برای رفع این مشکل باید متولیان امر اهتمام ویژه داشته باشند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: 10 درصد جاذبه های تاریخی گردشگری دنیا در ایران وجود دارد و سرمایه گذاری روی گردشگری سلامت می تواند با صنعت نفت برابری کند تا وابستگی کشور به آن کم شود.

ابراهیمی بیان کرد: از ظرفیت اماکن تاریخی و تفریحی و پزشکان حاذق در کشور می توان برای رونق صنعت گردشگری در کشور استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری روی گردشگری سلامت می تواند با صنعت نفت برابری کند

سرمایه گذاری روی گردشگری سلامت می تواند با صنعت نفت برابری کند