مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:052023-12-23سياسي

آثار حکم قضایی بیشتر از آثار باران بر زمین خشک است


رییس کل دادگستری گیلان در مراسم تحلیف کارآموزان کارشناسی رسمی سال 99، با اشاره به اهمیت جایگاه قضاوت اظهار کرد: آثار یک حکم قضایی بیشتر از آثار بارانی است که بعد از 40 سال در یک زمین خشک ببارد.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان در مراسم تحلیف کارآموزان کارشناسی رسمی سال 99، با اشاره به اهمیت جایگاه قضاوت اظهار کرد: آثار یک حکم قضایی بیشتر از آثار بارانی است که بعد از 40 سال در یک زمین خشک ببارد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز، 2 دی ماه در مراسم تحلیف کارآموزان کارشناسی رسمی سال 99، با اشاره به اهمیت جایگاه قضاوت با بیان اینکه پرونده های قضایی زیادی به نظر کارشناسی نیاز دارد، افزود: باید تلاش شود تا اتقان و استحکام آراء کارشناسی بالاتر رود تا نیازی به هیات های کارشناسی سه نفره و 5 نفره نبوده و قاضی بر اساس کارشناسی اولیه قانع شود.

رییس شورای قضایی گیلان شجاعت و جسارت در اظهار نظر را از خصوصیات یک کارشناس دانست و گفت: باید از ابزارهای فناوری نوین در کارشناسی ها استفاده شده و کارشناس مجهز به دانش روز باشد.

وی با تاکید بر حفظ اسرار اصحاب پرونده تصریح کرد: تسریع در کار باید همواره از اولویت های یک کارشناس بوده تا از اطاله دادرسی در محاکم جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار حکم قضایی بیشتر از آثار باران بر زمین خشک است

آثار حکم قضایی بیشتر از آثار باران بر زمین خشک است