مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:352023-12-30سياسي

احزاب سیاسی و داوطلبان برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند


همه به ویژه داوطلبان و جناح ها و احزاب سیاسی باید برای حضور قوی و مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات اسفندماه تلاش کنند تا رقابتی سالم همراه بادیانت و اخلاق برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در میدان ولی عصر(عج) قوچان و در جمع راهپیمایان این شهرستان اظهار کرد: زمانی قرار بود در این مملکت فتنه ای شکل گرفته و جامعه دوقطبی شود اما اباعبدالله الحسین علیه السلام به کمک این ملت آمد و پرچم ها برافراشته شد و مردم به صحنه آمدند و دشمن آن حضور را دید.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان فکر می کردند چراغ این نظام و انقلاب را می توانند خاموش کنند اما به هدف و مقصود خود نرسیدند، گفت: اساس کار دشمن بر اساس فرمایش های مقام معظم رهبری فتنه گری و فتنه انگیزی بوده و نه فتنه سال 88 اولین فتنه بود و نه آخرین است اما جبهه حقیقت در مقابل باید به دنبال بصیرت افزایی و جهاد تبیین باشد.

امام جمعه قوچان با یادآوری این موضوع که پیشکسوتان، انقلابی ها، حزب اللهی ها و.

باید به دنبال جهاد تبیین و بصیرت افزایی در جامعه باشند، افزود: بصیرت افزایی مختص به 9 دی و روز میثاق امت با ولایت نیست بلکه باید در همه روزها، زمان ها و مکان ها کار ما بصیرت افزایی و جهاد تبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب سیاسی و داوطلبان برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

احزاب سیاسی و داوطلبان برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند