مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 09:352023-12-22اجتماعي

بکارگیری روش های نوین برف زدایی به جای نمک پاشی


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بکارگیری روش های جدید برای برف زدایی پل های سواره رو در پایتخت خبر داد که در صورت تأیید این روش ها دیگر در زمان بارندگی از نمک و شن و ماسه استفاده نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، هادی حق بین در گفت وگو با ایسنا، در مورد راه اندازی پل مجهز به سیستم برف زدایی در تهران گفت: حوزه فنی عمرانی در همه زمینه ها یک نگاه نو و تحولی دارد و در خصوص پل ها هم به همین صورت است.

به گفته وی، موضوع نمک و شن در برف روبی همیشه مورد انتقاد بوده است؛ هم به لحاظ زیست محیطی و هم به لحاظ آسیبی که به رویه آسفالتی و سازه های مجاور و جداول می رساند و باعث فرسایش و فرسودگی شدید آنها خواهد شد.

بر همین اساس، بر آن شدیم که از تکنولوژی های روز در پل ها استفاده کنیم تا در دراز مدت حداقل در نگهداشت پل در مناطق، کمترین دغدغه را داشته باشیم و با اولویت به سمت تقاطع ها و پل هایی که در مناطق شمالی تر شهر تهران در حال اجرا است؛ رفتیم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه پلB 9 در بزرگراه ارتش یک دوربرگردان غیر همسطح است که به دلیل شرایط منطقه در اولویت اجرایی ما قرار گرفت، افزود: این پروژه به عنوان یک پروژه نمونه طراحی شد و کاملا این پروژه را مکانیزه کردیم و در طول پروژه لوله کشی هایی انجام و قرار است همزمان با برودت هوا و بارش برف سنسورهای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری روش های نوین برف زدایی به جای نمک پاشی

بکارگیری روش های نوین برف زدایی به جای نمک پاشی