مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:052024-01-20سياسي

عمده مشکلات مددجویان تامین مسکن و لوازم ضروری است


رییس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز با اشاره به اینکه در راستای رفع گرفتاری های مددجویان قول مساعد داده شده است، گفت: عمده مشکلات مددجویان، مسکن و تامین لوازم ضروری زندگی است.

- ایسنا/اردبیل رییس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز با اشاره به اینکه در راستای رفع گرفتاری های مددجویان قول مساعد داده شده است، گفت: عمده مشکلات مددجویان، مسکن و تامین لوازم ضروری زندگی است.

رییس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز امروز (30 دی ماه) همراه فرماندار این شهرستان با 50 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دیدار کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت تا با اتخاذ تمهیدات لازم، بخشی از مشکلات برطرف شود.

اباذر قربانی با اعلام اینکه در این دیدار، خانواده های تحت حمایت به بیان مشکلات اساسی خود پرداختند، ادامه داد: درباره برخی مشکلات ضروری، فرماندار اصلاندوز دستورات لازم را برای رفع هرچه سریع تر مشکل صادر کرد.

وی درباره تامین مسکن مددجویان، گفت: از 20 واحد مسکونی در حال ساخت، سه واحد به مددجویان تحویل داده شد و 17 واحد نیز در حال تکمیل است که تلاش داریم هرچه سریع تر در اختیار مددجویان قرار گیرد.

او به ضرورت تامین لوازم خانگی خانواده های تحت حمایت اشاره و اضافه کرد: طبق نیازسنجی های انجام شده 12 یخچال، 20 بخاری، 77 کولر و 10 تلویزیون از جمله مایحتاج اساسی مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکلات مددجویان تامین مسکن و لوازم ضروری است

عمده مشکلات مددجویان تامین مسکن و لوازم ضروری است