مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:302023-12-28سياسي

شیرزنان جزیره هرمز تبدیل به معیار جامعه شدند/ یادمان 39 شهید «هرمز» رونمایی شد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جزیره هرمز دارای شیرزنانی بود که معیار جامعه شدند مانند شهیده فاطمه نیک سمبل زنان هرمز و استان هرمزگان و ایران که یک نمونه است.

- شیرزنان جزیره هرمز تبدیل به معیار جامعه شدند/ یادمان 39 شهید هرمز رونمایی شد ایسنا/هرمزگان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جزیره هرمز دارای شیرزنانی بود که معیار جامعه شدند مانند شهیده فاطمه نیک سمبل زنان هرمز و استان هرمزگان و ایران که یک نمونه است.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، ظهر امروز (هفتم دی ماه)، در جمع خانواده های معظم شهدا و ایثارگران جزیره هرمز، اظهار کرد: جزیره هرمز از آن مکان های مقدسی است که هم به خاطر تاریخ ایستادگی این مردم بزرگ در برابر استعمار خارجی چه از ظهور و بروز پرتغالی ها، چه تا عصر امروز با اینکه جزیره ای بوده که از لحاظ امکانات ارتباطی با مرکز دچار مشکل بوده اما مردمانش، گوهر خویش را به خوبی درخشان ساخته اند.

وی گفت: اهالی هرمز در ارتباط با انقلاب اسلامی فعال بودند و تلاش هایشان برای به پیروزی رسیدن انقلاب به باز نشست و این انقلاب به دست چنین مردمان نیکی رقم خورد و در دوره دفاع از انقلاب همواره در جنگ تحمیلی و بعد از آن عموم این مردم در صحنه بودند چراکه دل های این مردان و زنان با خدا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرزنان جزیره هرمز تبدیل به معیار جامعه شدند/ یادمان 39 شهید «هرمز» رونمایی شد

شیرزنان جزیره هرمز تبدیل به معیار جامعه شدند/ یادمان 39 شهید «هرمز» رونمایی شد