مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:202024-01-17سياسي

سرپوشی بر یک محاکمه!


یکی از عبارت هایی که بارها و بارها شنیده و گفته ایم، سکوت سازمان ها و مجامع بین المللی در قبال این نسل کشی و جنایت بزرگ است.

علت این نقیصه که به عادت و عرف در مجامع جهانی تبدیل شده یا به مواضع کلیشه ای و تبلیغاتی تقلیل یافته، - یکی از عبارت هایی که بارها و بارها شنیده و گفته ایم، سکوت سازمان ها و مجامع بین المللی در قبال این نسل کشی و جنایت بزرگ است.

علت این نقیصه که به عادت و عرف در مجامع جهانی تبدیل شده یا به مواضع کلیشه ای و تبلیغاتی تقلیل یافته، وابستگی مجامع حقوقی جهانی به قدرت های بزرگ و نفوذ لابی های قدرت در آنهاست و هرجا رسیدگی به حقوق مظلومان با منافع قدرت های استکباری تعارضی داشته، با بی عملی یا اقدامات سیاسی و غیرمنصفانه این نهادها مواجه بوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صد روز است که رژیم اشغالگر صهیونیستی بی وقفه قتل عام مردان، زنان و کودکان غزه را ادامه می دهد در این روزها کمتر کشوری بوده که شاهد اعتراضات و تظاهرات مردمی در محکومیت جنایت های ضدانسانی نبوده باشد.

سیل گسترده معترضان در کشورهای گوناگون جهان نشان از بیداری وجدان های آگاه دارد.

در این میان، یکی از عبارت هایی که بارها و بارها شنیده و گفته ایم، سکوت سازمان ها و مجامع بین المللی در قبال این نسل کشی و جنایت بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپوشی بر یک محاکمه!

سرپوشی بر یک محاکمه!