مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:352023-12-27بين الملل

دفع تهدیدات خارجی با پویایی دیپلماسی پلیسی


سخنگوی پلیس با تاکید بر اینکه دیپلماسیِ انتظامی یکی از اشکالِ نوین و مهم دیپلماسی در زمینه همکاری امنیتی بین کشورها محسوب می شود، اظهار کرد: - حضور فرمانده کل انتظامی در کشورهای همسایه و دیدار با همتایان خود در روسیه، عراق، سوریه و .

حاکی از اهمیت دیپلماسیِ پلیسی در دنیاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار منتظرالمهدی در یادداشتی با اشاره به افزایش فعالیت دیپلماسی انتظامی فراجا در چند ماه اخیر نوشت: حضور فرمانده کل انتظامی در کشورهای همسایه و دیدار با همتایان خود در روسیه، عراق، سوریه و .

حاکی از اهمیت دیپلماسیِ پلیسی در دنیاست.

دیپلماسی که در قالب این دیدارها و تماس ها به انتقال تجارب مفید و در نهایت تقویت بنیه انتظامی و امنیتی فراجا و افزایش تعاملات از طریق اینترپل منجر می شود.

البته مرز مشترک داشتن با برخی از کشورها، حضور و سفر گسترده اتباع ایرانی به عتبات عالیات و مکان های زیارتی در کشورهای عراق و سوریه، ترانزیت گسترده کالا و خدمات در مرزهای شمالی و جنوبیِ کشور ضرورت پویا و فعال تر شدن روابط انتظامی و پلیسی در راستای کسب فرصت ها و دفع تهدیدات، به ویژه در منطقه و با همسایگان را آشکار می سازد و رفته رفته حتی می توانیم قدرت تنظیم گری و راهبریِ انتظامی نیز در سطح منطقه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع تهدیدات خارجی با پویایی دیپلماسی پلیسی

دفع تهدیدات خارجی با پویایی دیپلماسی پلیسی