مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:302023-12-25اجتماعي

اداره بحران شهرداری تبریز در هیچ یک از جلسات مانور شرکت نمی کند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز در کارگروه امداد و نجات و آموزش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید بپذیریم که شهر و استانمان حادثه خیز است و هر صد سال زلزله سنگینی رخ داده است، - اداره بحران شهرداری تبریز در هیچ یک از جلسات مانور شرکت نمی کند! فرماندار شهرستان تبریز گفت: از شهرداری تبریز گلایه داریم و من این گلایه را به شورای شهر خواهم برد، در این خصوص تذکر می دهم که اداره بحران شهرداری در هیچ یک از جلسات این مانور تاکنون شرکت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز در کارگروه امداد و نجات و آموزش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید بپذیریم که شهر و استانمان حادثه خیز است و هر صد سال زلزله سنگینی رخ داده است، اظهار کرد: از فرمانده ارتش برای انجام همکاری های لازم در خصوص زمین اجرای مانور تشکر می کنیم، اما از شهرداری تبریز گلایه داریم و من این گلایه را به شورای شهر خواهم برد.

وی ادامه داد: در این خصوص تذکر می دهم که اداره بحران شهرداری در هیچ یک از جلسات این مانور تاکنون شرکت نکرده است در حالی که انتظار ما این است که شهرداری پیشرو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره بحران شهرداری تبریز در هیچ یک از جلسات مانور شرکت نمی کند!

اداره بحران شهرداری تبریز در هیچ یک از جلسات مانور شرکت نمی کند!