مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:252024-01-14اقتصادي

بازار امام اهواز تا قبل نوروز بهسازی می شود


مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز از اتمام عملیات بهسازی بازار امام در هسته مرکزی شهر تا قبل از نوروز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز از اتمام عملیات بهسازی بازار امام در هسته مرکزی شهر تا قبل از نوروز خبر داد.

سید نوراله موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بهسازی بازار خیابان امام غربی در بازار هسته مرکزی شهر اهواز اظهار کرد: بازار امام(ره) اهواز یکی از قدیمی ترین و مهم ترین بازارهای شهر است و یکی از تاثیرگذارترین راسته های تاریخی اهواز نیز محسوب می شود بنابراین عملیات بهسازی این بازار آغاز شده است.

وی با اشاره به هماهنگ سازی ستون های سایه بان های بازار امام افزود: در قالب این پروژه، بدنه سازی خیابان امام غربی انجام می شود و ستون هایی که در سال های گذشته تخریب و از فرم هماهنگ خود خارج شده اند، به حالت اولیه برمی گردند.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز گفت: سقف این خیابان نیز رنگ آمیزی و پایه های سنگی برای ستون ها ساخته می شود.

وی بیان کرد: این پروژه تا قبل از پایان اسفندماه تکمیل و به شهروندان اهوازی تقدیم می شود.

موسوی با اشاره به انجام نورپردازی بازار امام در مراحل بعدی پروژه بهسازی، گفت: در مرحله نخست، ابتدا کار در خیابان امام غربی انجام می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار امام اهواز تا قبل نوروز بهسازی می شود

بازار امام اهواز تا قبل نوروز بهسازی می شود