مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:552024-01-10اجتماعي

مه غلیظ در گردنه زمزیران دید افقی را به 6متر کاهش داد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد: مه غلیظ دید افقی در گردنه زمزیران این شهرستان را به کمتر از 6 متر کاهش داده و موجب اختلال در تردد وسایل نقلیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رحمت نویدنیا رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد اظهار داشت: مه غلیظ دید افقی در گردنه زمزیران این شهرستان را به کمتر از 6 متر کاهش داده و موجب اختلال در تردد وسایل نقلیه شده است.

وی افزود: عوامل راهداری از بامداد امروز گردنه های شهرستان مهاباد را نمک پاشی و برفروبی کردند.

نویدنیا گفت: جز پدیده مه غلیظ، مشکل دیگری در تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این شهرستان وجود ندارد و ارتفاع برف در گردنه زمزیران در محور مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ محور مهاباد- بوکان به بیش از پنج سانتی متر رسیده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد اضافه کرد: با توجه به کاهش دید افقی و کاهش دما در محورهای مواصلاتی به ویژه در گردنه ها، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به حرکت کنند.

وی از مسافرانی که این شهرستان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند، خواست قبل از سفر، از وضعیت جاده ها با شماره تلفن گویای 141 و یا شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه غلیظ در گردنه زمزیران دید افقی را به 6متر کاهش داد

مه غلیظ در گردنه زمزیران دید افقی را به 6متر کاهش داد