مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:402023-12-25سياسي

محل عرضه و فروش میوه و تره بار در شیراز استانداردسازی شوند


رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز با اشاره به اهمیت حفظ بهداشت محل های عرضه میوه و تره بار شیراز خواستار استانداردسازی این اماکن شد.

- ایسنا/فارس رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز با اشاره به اهمیت حفظ بهداشت محل های عرضه میوه و تره بار شیراز خواستار استانداردسازی این اماکن شد.

علی شریعتی امروز، 4 دی ماه در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره بار شیراز، بر رفع مشکلات ساختاری برای استقرار نظام نظارت بهداشتی در میدان میوه و تره بار و برقراری ارتباطات، تمهیدات و تعمیرات فیزیکی به منظور ارتقای سلامت کارکنان و فرآورده هایی که در این میدان توزیع می شود، تأکید کرد.

رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز با تأکید بر اهمیت سلامت شهروندان و لزوم رعایت استانداردهای محل عرضه میوه و تره بار شیراز از دستگاه های متولی از جمله سازمان میادین میوه و تره بار و مراجع ذیربط خواست نسبت به استانداردسازی محل عرضه و فروش میوه و تره بار و همچنین تسریع در رفع نواقصات بهداشتی موجود در محل اقدام کنند.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر نیز با اشاره به بازدیدهای کارشناسان این مرکز از میدان میوه و تره بار شیراز گفت: این بازدیدها با تاکید بر پیگیری هر چه سریع تر اجرای طرح توسعه میدان میوه و تره بار، جمع آوری مکانیزه پسماند و ضایعات میوه و سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل عرضه و فروش میوه و تره بار در شیراز استانداردسازی شوند

محل عرضه و فروش میوه و تره بار در شیراز استانداردسازی شوند