مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:552024-01-09سياسي

سردار سلیمانی «مخلص الله» بود/دشمن از پیروان مکتب سلیمانی می‎ترسد


فرمانده سپاه الغدیر یزد، سردار سلیمانی را «مخلص الله» دانست و گفت: دشمن از این که میلیون ها سلیمانی، ادامه دهنده ی راه و مکتب سردار دلها هستند در هراس است.

- سردار سلیمانی مخلص الله بود/دشمن از پیروان مکتب سلیمانی می‎ترسد ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد، سردار سلیمانی را مخلص الله دانست و گفت: دشمن از این که میلیون ها سلیمانی، ادامه دهنده ی راه و مکتب سردار دلها هستند در هراس است.

سردار حسین زارع کمالی در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان و چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که شب گذشته در روستای کریم آباد بخش مرکزی بهاباد برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی، فاتح قلوب میلیون ها نفر در کشور و خارج از مرزهاست و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ دشمن از نام حاج قاسم بیشتر از زنده بودن این فرمانده دلاور ترس و واهمه دارد.

وی با بیان این که دشمن از این که میلیون ها سلیمانی، ادامه دهنده ی راه و مکتب سردار دلها هستند بیشتر در هراس است، عنوان کرد: شهید سلیمانی در اوج سختی ها نشان داد که رزمنده و فرماندهی دلیر و شجاع و گوش به فرمان ولایت است.

زارع کمالی با بیان این که حاج قاسم مخلص الله بود، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در تمام کارها خداوند را می دید چرا که کاری که برای خدا و از روی اخلاص باشد، آن را خداوند هم می پذیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی «مخلص الله» بود/دشمن از پیروان مکتب سلیمانی می‎ترسد

سردار سلیمانی «مخلص الله» بود/دشمن از پیروان مکتب سلیمانی می‎ترسد