مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:162024-01-03سياسي

برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با شعار «اینجا سرزمین من است قهرمان» در ایلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح چهارشنبه 13دی ماه، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت شهیدالقدس و ولادت حضرت زهرا (س)، کنگره ملی بانوان تأثیرگذار در استان ایلام در سالن آمفی تئاتر شهدای شهر ایلام برگزار شد.

در این کنگره مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیران و بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی، حوزه علمیه خواهران، فرهنگیان و معلمان، بانوان خانواده های شهید، جانباز و ایثارگر، بسیج جامعه زنان و جمعی از بانوان استان حضور داشتند.

   اجرای زنده تئاتر نیمه پنهان سیب توسط گروه نمایشی انجمن هنرهای نمایشی به کارگردانی زهرا چراغی و بازیگری زهرا چراغی و سروش سلطانی و همکاری هنرمند عرصه موسیقی استان اکبر خدارحمی با موضوع زندگی شهید گرانقدر علی غیوری   و اجرای ورکشاپ زنده شهیدالقدس توسط میترا بهرامی از هنرمندان عرصه نقاشی استان و عضو انجمن هنرهای تجسمی از جمله فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این کنگره بود.

  تجلیل از زنان مقاومت (همسران جانباز 70 درصد)، رونمایی از کتاب و اجرای سرود انقلابی توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های اجرا شده در این کنگره بود.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام؛ این برنامه با همکاری امور بانوان استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با شعار «اینجا سرزمین من است قهرمان» در ایلام

برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با شعار «اینجا سرزمین من است قهرمان» در ایلام