مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:002024-01-19اقتصادي

بخش درمانی ویژه کودکان در بیمارستان شمال آمل افتتاح شد


بخش ویژه اطفال و کودکان در بیمارستان تخصصی شمال آمل با هدف دسترسی آسان تر شهروندان این شهر و غرب استان از خدمات درمانی در این حوزه افتتاح شد.

- ایسنا/مازندران بخش ویژه اطفال و کودکان در بیمارستان تخصصی شمال آمل با هدف دسترسی آسان تر شهروندان این شهر و غرب استان از خدمات درمانی در این حوزه افتتاح شد.

مسئول بخش اطفال بیمارستان شمال آمل امروز، 29 دی در حاشیه آیین افتتاح این بخش درمانی به خبرنگار ایسنا گفت، با توجه به حجم بالای بیماران درسنین کودکان و نوجوانان در شهرستان آمل و شهرهای مرکزی وغرب به بیمارستان های دولتی که کمبودهای درمانی در این بخش درسطح شهرستان وجود داشت این بخش دایر شد.

شوکت دریاباری افزود: بخش جدید درمانی ویژه کودکان در بیمارستان شمال آمل در محیطی به مساحت بیش از 600 متر مربع با 11 اتاق و 22 تخت درمانی تجهیز و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برای تجهیز و راه اندازی بخش ویژه کودکان بیمارستان شمال آمل بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد، با توجه به ضرورت دسترسی آسان و به موقع خدمات نظام سلامت، به منظور افزایش تخت بستری در رابطه با بیماری های کودکان در شهرستان آمل، بخش داخلی اطفال در این بیمارستان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش درمانی ویژه کودکان در بیمارستان شمال آمل افتتاح شد

بخش درمانی ویژه کودکان در بیمارستان شمال آمل افتتاح شد