مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 12:502023-12-22اقتصادي

رییس جمهور: فرهنگ اصیل و غنی مردم ترکمن باید حفظ و تقویت شود


رییس جمهور رشد اقتصادی کشور طی دو سال اخیر را مثبت چهار درصد عنوان کرد و افزود: برخی منابع نرخ رشد اقتصادی کشور را در سال جاری پنج درصد و برخی منابع هفت درصد می دانند که تلاش دولت برای افزایش این رقم است.

- رییس جمهور رشد اقتصادی کشور طی دو سال اخیر را مثبت چهار درصد عنوان کرد و افزود: برخی منابع نرخ رشد اقتصادی کشور را در سال جاری پنج درصد و برخی منابع هفت درصد می دانند که تلاش دولت برای افزایش این رقم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی، ظهر جمعه - یکم دی ماه - در دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان مرزی مراوه تپه اظهار کرد: مردم مرزبان مراوه تپه، خونگرم و پایبند به انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و حضور پرشورشان نشانگر علاقه و احترام آنها به امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب بوده و باید پاسخ این همه محبت مردم را با کار و فعالیت بدهیم تا گره ها گشوده شود.

وی با بیان اینکه دولت ترکمنستان همسایه خوبی برای جمهوری اسلامی ایران است و مردم مراوه تپه و گلستان با این کشور همسایه، خویشاوند و همجوار هستند، ادامه داد: مردم مراوه تپه دیندار، متدین و پایبند به اصول و موازین دینی با حفظ اخلاق مداری هستند و روابط بین اقوام و مذاهب با گویش های مختلف نشانگر این ویژگی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: فرهنگ اصیل و غنی مردم ترکمن باید حفظ و تقویت شود

رییس جمهور: فرهنگ اصیل و غنی مردم ترکمن باید حفظ و تقویت شود