مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:262024-01-10پزشكي

40 درصد کمتر غذا بخورید، چقدر لاغر می شوید؟


چالش کاهش وزن اضافی اغلب با تمایل به احساس سیری ترکیب می شود و محققان را بر آن می دارد تا راه های نوآورانه تری را برای فریب دادن شکم ما به این فکر کنند که از یک وعده غذایی چرب سیر شده اند.

- جی پلاس به نقل از مجله سلامتی: مهندسان مؤسسه فناوری ماساچوست رویکرد جدیدی را برای حل این مشکل در پیش گرفته اند و یک مهره ارتعاشی ایجاد کرده اند که معده را از داخل قلقلک می دهد و حسگرهای کششی تخصصی را در دیواره معده فعال می کند تا به مغز بگوید که دیگر جایی وجود ندارد.

شریا سرینیواسان، دانشجوی سابق این مؤسسه و اکنون مهندس زیستی در دانشگاه هاروارد، می گوید: کسی که می خواهد وزن کم کند یا اشتهای خود را کنترل کند، این روش می تواند واقعا جالب باشد زیرا گزینه ای را ارائه می دهد که می تواند عوارض جانبی را که با سایر درمان های دارویی در آنجا مشاهده می کنیم کاهش دهد.

شایان ذکر است که در حال حاضر از هر 5 بزرگسال آمریکایی تقریبا 2 نفر چاق در نظر گرفته می شوند و نزدیک به یک سوم دارای اضافه وزن هستند.

در حالی که رابطه بین توده بدن و سلامتی پیچیده است، چالش های مرتبط با حمل مقادیر زیادی چربی ذخیره شده اغلب می تواند منجر به یک سری شرایط نگران کننده شود.

یکی از پیامدهای اضافه وزن، اختلال در توانایی احساس رضایت هنگام خوردن مقادیر کمتر غذا، به ویژه چربی ها و قند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد کمتر غذا بخورید، چقدر لاغر می شوید؟

40 درصد کمتر غذا بخورید، چقدر لاغر می شوید؟