مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:052023-12-24اقتصادي

هدفگذاری برای درآمد یک میلیون دلاری از صادرات محصولات آبزی کشور


دبیرکل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان کشور گفت: ارزش واقعی در آمد کشور از محل تجارت آبزیان بین 500 تا 600 میلیون دلار است که قابلیت افزایش به 1 میلیون دلار را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی اکبر خدایی، دبیرکل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان کشور، در مراسم افتتاح هفتمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان کشور که صبح امروز در مرکز آموزش عالی امام خمینی فردیس با میزبانی البرز برگزار شد، با بیان اینکه  صنعت شیلات یک صنعت جدید محسوب می شود، اظهار کرد: با صنعتی روبرو هستیم  که تقاضای زیادی در کشور دارد  و در ایجاد امنیت غذایی و سلامت جامعه نقش دارد.

وی با اشاره به وجود زمینه های افزایش بهره وری در  صنعت شیلات، گفت:  زیرساخت های خوبی در این خصوص  ایجاد شده و امکان عرضه و تحویل محصول در بهترین بازارهای دنیا را داریم.

  بیش از 80 شرکت ما در سایت گمرک چین رجیستر هستند.

ارزش واقعی در آمد کشور از محل تجارت آبزیان بین 500 تا 600 میلیون دلار    است که قابلیت افزایش به 1 میلیون دلار  را دارد.

  این مقام مسؤول با بیان اینکه علیرغم همه ناملایمات، رشد ما در دنیا بیش از حد نرمال بوده است، افزود: مصرف سرانه  محصولات آبزی در دنیا از 10 کیلو گرم به 22 کیلو رسیده و مصرف سرانه ما در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب یک کیلوگرم بوده و حالا به حدود 14 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای درآمد یک میلیون دلاری از صادرات محصولات آبزی کشور

هدفگذاری برای درآمد یک میلیون دلاری از صادرات محصولات آبزی کشور