مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:252024-01-07سياسي

جنایتکاران بازنده در میدان جنگ از مردم بی گناه انتقام گرفتند


تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در کرمان تاکید کردند: عاملان و بانیان این جنایت منتظر پاسخ کوبنده باشند.

- تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در کرمان تاکید کردند: عاملان و بانیان این جنایت منتظر پاسخ کوبنده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکرات متعددی حادثه تروریستی 13 دی ماه در کرمان را محکوم کردند.

عبدالعلی رحیمی مظفری جنایت بسیار فجیع عده ای از خدا بی خبر را که دین را سپر فجایع خود قرار دادند و با تفکرات غلط دست به جنایت علیه بشریت می زنند را محکوم می کنیم.

جبار کوچکی نژاد جنایت استکبار در کشتن انسان های بی گناه را محکوم کرده و به مردم عزیز در کرمان تسلیت می گوییم.

محمدتقی نقدعلی همنوا با مقام معظم رهبری و امت اسلام جنایات رژیم صهیونیستی در کشتن عده ای از عزیزان و پاکان در مراسم سالگرد سردار دل ها را محکوم کرده و همان طوری که فرماندهی کل قوا فرمودند پاسخ سختی به این جنایت داده خواهد شد.

به خانواده های داغدار تسلیت می گویم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی حادثه تروریستی در شهر کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی از سوی تروریست های از خدا بی خبر را محکوم کرده و به ملت ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایتکاران بازنده در میدان جنگ از مردم بی گناه انتقام گرفتند

جنایتکاران بازنده در میدان جنگ از مردم بی گناه انتقام گرفتند